març 4, 2020
L’aigua filtrada en ampolles de disseny, una oportunitat de negoci
Cada vegada són més els restaurants que opten per l’ús d’aigua filtrada en el seu establiment, mitjançant ampolles personalitzades. De fet, en ciutats com París, referent internacional del món gastronòmic, aquest ús de l’aigua és, en l’actualitat, el més recurrent. I no es tracta, merament, d’una moda, que tal com ha arribat, es pot anar qualsevol dia. No. Estem, sense cap dubte, davant una transformació definitiva en la manera de consumir aigua, ja que respon, com veurem, a un canvi de paradigma.
Són ja molts els restaurants de primer nivell, per exemple, amb estrelles Michelín, que també han decidit a canviar de mètode i deixar enrere, per sempre, l’aigua embotellada en envasos de plàstic. Gràcies als seus múltiples beneficis, i a una major conscienciació social, l’aigua filtrada ha arribat per a quedar-se, i per a fer-ho en tota mena de restaurants. Des dels més humils als més exclusius.
L’aigua filtrada, que avui dia garanteix una salubritat de molt alta qualitat, és reconeguda, sobretot, pels seus avantatges econòmics i ambientals. Amb ella surt guanyant el negoci i, alhora, també el planeta. Però és que, a més, tal com comprovarem a través d’aquest article, també genera una sèrie d’oportunitats des del punt de vista estètic. És una ocasió, doncs, per a distingir-se i reforçar la marca del restaurant amb dissenys personalitzats.
Els avantatges econòmics i ambientals de l’aigua filtrada
Primer de tot, cal reconèixer que han estat les raons econòmiques i ambientals les que, en gran manera, han fomentat l’èxit de l’aigua filtrada entre els restaurants. Si bé el nostre objectiu és conèixer els avantatges estètics d’aquesta opció, cal no oblidar tampoc totes aquestes qüestions.
Si fem càlculs, veurem que l’aigua embotellada comprada en envasos de plàstic surt molt cara, perquè es comercialitza a partir d’un procés replet d’intermediaris. Per contra, l’aigua filtrada, en ampolles reutilitzables, planteja un estalvi econòmic considerable, que també pot repercutir, al cap i a la fi, en el preu que paga el client en el restaurant. En aquest sentit, per exemple, a París molts locals de restauració ofereixen l’aigua filtrada de manera gratuïta, o a un preu molt competitiu.
D’altra banda, les raons ambientals també han jugat un paper fonamental en el canvi de la manera de servir l’aigua als restaurants. La població cada vegada està més conscienciada sobre els perjudicis d’emprar el plàstic en l’envasament de productes.
Ampolles personalitzades, en envasos exclusius
En l’àmbit de l’aigua per a restaurants, la utilització d’aigua filtrada possibilita una infinitat d’oportunitats en el camp del disseny. Si bé amb l’aigua envasada en plàstic el restaurant s’havia de conformar, en general, amb els dissenys ja incorporats en el producte adquirit, en usar aigua filtrada les opcions estètiques creixen exponencialment. Possibilita, en definitiva, l’exploració d’un ventall estètic enorme, del qual es pot treure un profit comercial.
Aigua filtrada: una ocasió per a reforçar la marca
El fet de poder oferir aigua als clients a través d’ampolles personalitzades, permet donar una imatge d’exclusivitat. És una ocasió única per a reforçar la marca, perquè fins i tot les ampolles destil·lin la filosofia i els valors del restaurant.
A més, cal no oblidar que es tracta d’ampolles reutilitzables. És a dir, que no solament es poden aprofitar, sinó que demostren el compromís ambiental del restaurant en qüestió, una idea que pot ser interessant també de comunicar.
Objectiu: una experiència gastronòmica i estètica extraordinària
Cal tenir sempre en compte que el client no solament va a un restaurant per a gaudir d’una bona proposta gastronòmica. Menjar és una experiència sensorial completa, un acte cultural, en la qual el sentit estètic té un rol primordial.
En aquesta línia, l’aigua filtrada per a restaurants pot brindar nombrosos avantatges pel negoci. No solament per l’estalvi econòmic i el compromís ambiental, que són fonamentals, sinó també per les ampolles personalitzades i els envasos exclusius, que també són molt importants. Al cap i a la fi, poden ajudar a reforçar la marca, és a dir, els valors del restaurant. I poden contribuir a demostrar el bon gust del restaurant, en síntesi.
0 Comments
Leave A Comment